söndag 11 oktober 2020

Sovmorgon…

1d8d9e28_thumb2raton1_2_thumb1

Idag blev det sovmorgon för min del. Jag var uppe ganska tidigt och var på toaletten, men kollade inte vad klockan var. men jag tyckte att det var för tidigt att stiga upp eftersom det inte ens hade ljusnat så jag somnade om. Det var ju visserligen inte tänkt att sova så länge som jag gjorde… jag vaknade ju inte förrän halv tio. Jag vill ju egentligen stiga upp tidigare så att jag får ut mer av dagen, men jag behövde väl antagligen sova ut ordentligt. Tyvärr så hade jag värk när jag vaknade men nu har jag tagit mina vanliga morgonmediciner samt smärtstillande så snart skall jag väl orka ta tag i lite saker här hemma.

Idag har jag väl inte så mycket planer för dagen, men jag skall försöka städa lite samt tvätta en del. Solen skiner och det verkar bli en fin dag så vi får se om jag orkar ta mig ut lite också. ((83f8f2e9.png3CpT0AWYB7efdkka1MMLxiZFfJ6o


Önskar alla läsare en jättefin dag!

Ta väl hand om Er och varandra!

 

glitterfy7112422T996B81[5]((be211b81.pnga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar