torsdag 22 oktober 2020

Dagarna som gick!

((6032e8dfGod kväll kära läsare! x92raxfg61q

Så blev det dags för ett blogginlägg igen.

I tisdags körde Tony och jag en tur till Kristianstad för att handla lite. Först besökte vi Erikshjälpen där vi köpte lite grejer sedan körde vi till Pingstkyrkans secondhand-affär. I Pingskyrkans secondhand-affär fanns det massor med grejer, men inte direkt något som vi var intresserade av. Vi var sedan inne på Jula och Jem å Fix för att kolla efter några plafonder som vi hade tänkt köpa för att ha över vår diskbänk, men det var inga som föll oss i smaken så vi körde vidare till Maxi eftersom Tony skulle in och köpa ett par takplafonder till vårt vardagsrum.

På hemvägen körde vi inom Bromölla för att handla lite matvaror på Lidl och Maxi.

150408937_RSSRR1

Igår kändes det att jag varit ganska aktiv i flera dagar. Jag hade jätteont och var så himla trött men som tur var så kunde jag ta det lugnt och vila ganska mycket. Jag orkade inte ens fixa någon frukost igår så Tony köpte frallor innan han körde hem och sedan fikade vi när han kom hem.

768906ccaf82d97f8e71ed15bc8111f8

Idag har jag varit lite piggare men jag har inte varit helt på topp så jag sov lite längre än vanligt. När jag steg upp började jag med att ta en uppfräschande dusch innan jag åt frukost och kollade på Malou efter tio innan jag satte igång med dagens sysslor. På eftermiddagen kom min syster och hennes man hit eftersom Tony skulle fixa en sak på deras bil. När “bilfixandet” var färdigt åt vi middag tillsammans. Det mesta av kvällen har jag tillbringat liggandes framför TV:n eftersom värken varit jobbig.

150408937_RSSRR1[8]

Idag fick vi ett telefonsamtal från en kvinna som har hand om bokningarna av helgens loppis på Nakterhuset i Sölvesborg. Vi ringde till henne för några veckor sedan när vi ville boka ett bord men då var det fullbokat så vi satte upp oss på en kölista och nu var det en som hade blivit sjuk och avbokat sin plats så vi fick detta bord i stället. Det skall bli kul att komma iväg och försöka sälja lite grejer igen. Sedan har vi ju en hel del auktioner ute på Tradera där vi också försöka sälja av lite grejer.

59bb36a05e441ac889dd7efd739a861a[3]Önskar Er alla en jättefin kväll!

5d0ec548e5585b0ac2e27fc12d744ae3_thumbTa väl hand om Er och varandra!

f271be59

 

glitterfy7115403T875B81[2]goodevening2463288nqunw8lscc

7062b11dadc4345f




glitterfy7115353T383B81[9][2]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar