torsdag 25 maj 2017

Kristi Himmelsfärds dag, ny väska och armband!

-84632Är så himla glad för min nya väska som jag har fått av min dotter. Det var precis en väska i min smak. Smile Väskan kommer från Sweden Rock eller rättare sagt från deras postorder EMP. Jag är så nöjd med väskan, precis lagom storlek för mig som inte är så lång och dessutom har den ett snyggt “utförande”. Det var längesen jag hade en “helt ny” väska. Dom flesta väskor som jag köpt på senare tid har jag köpt på Second-Hand. Det är verkligen kul att ha nåt “nytt” ibland.

254035a2-emp

Jag fick eller rättare sagt så köpte jag mig ett ett snyggt armband igår. Tony och jag var i Bromölla för att handla lite. Vi gick inom “Korsets Kraft” för att kolla lite där men det blev inte så mycket handlat. Jag hittade detta armband från “Snö of Sweden”.
20170525_200122Vi gick runt och kollade lite men hittade inte mycket av intresse. Jo, jag hittade faktiskt en tecknad film till Alva. Det var den tecknade “Pippi Långstrump”. Dom hade också börjat sälja glass nu igen för säsongen Smile Det är “Sia Glass” som dom säljer och jag tycker den är jätttegod, så Tony å jag åt varsin “Storstrut” innan vi körde bort till Lidl för att kolla deras varor.  Där köpte vi bara “mineralvatten” (min favorit när det gäller mineralvatten), sedan vidare bort till Maxi för att handla resten.      
Idag har jag mest kopplat av här hemma. Ja, lite har jag gjort så klart Winking smile Jag har kört några maskiner tvätt, plockat undan lite och torkat av lite damm här inne. Tony har hämtat resten av trädgårdsplattorna som vi köpte å sen har han bytt centrallåset i en av bilarna. Vi har också haft besök av Anette, Christer och Alva. Dom hade köpt med sig fikabröd, så det blev fika ute innan dom begav sig hem. Alva stannade kvar här för att “sova över” å ikväll har hon tittat på Pippi-filmen som vi köpte igår.

Kram 7db825f47b923d4cfdc1653ff322c526

Nilla 90SCJlblS-oJ6ZOr3qYbYqic_zk 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar