tisdag 20 september 2016

Dags för fotvård!

nyvecka   ff8c9fe0[4]
I söndags skulle jag ha följt med upp till min väninna i Olofström, men Tony fick åka själv, han skulle hjälpa henne med att flytta lite grejer. Jag hade ju inte kunnat hjälpa till med så mycket men det hade varit trevligt att kunnat följt med för att träffa min väninna, men tyvärr så var jag väldigt svullen bak i höften och hade ont, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Får hoppas att ingreppen som skall göras på Akademiska sjukhuset i Uppsala kommer att minska både svullnaderna och värken, men vågar inte hoppas allt för mycket. Jag får leva på hoppet om att det blir bättre.
FB_IMG_1470915721936
Igår hade jag inte lika ont utan jag orkade fixa och greja lite här hemma. Det är lite svårt att planera något när jag inte vet från den ena dagen till den andra hur jag kommer att må. Idag är smärtorna värre än igår, men med lite morfintabletter så skall jag försöka hålla igång lite grann idag också och i eftermiddag skall jag åka in till Vårdcentralen för att få “medicinsk fotvård”.
Foot-001-Print-Two
dag_166753101[4]glitterfy9150856T342D36_thumb_thumb[2]heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar