onsdag 1 juli 2015

Jordgubbar med mjölk & sol!

o_50629c479606ee5a946b7dba 
Nu har jag precis ätit jordgubbar med mjölk, snart dags att gå ut i solen SolÖ med palm

morangos

Jag känner mig ganska tillfreds idag, har orkat städa lite här, visserligen inte dammsugit eller så, men jag har sorterat undan en del grejer som skall sättas ner i källaren, har också packat en hel bananlåda full med grejer som skall säljas Pengareller skänkas. Nu skall bara alla dessa grejer bäras undan också, men det får Tony göra nån dag, jag kan ju inte bära tunga lådor med min dåliga balans. Känns i alla fall så himla skönt att rensa ut i alla grejerna man har. Får nog bli lite försäljning på nåt loppis i sommar Ler

5cddee30

Ikväll skall Tony jobba över så jag vet inte om han kommer hem en liten stund innan övertidsarbetet.

Ja, som sagt, nu skall jag och Voli i alla fall gå ut och njuta av det vackra sommarvädret Ler

5soltant

Kramversion-d79fe5eccd7e11e90e2eeffd07b48d17


Nillak,ODQwNjkzOTQsNTExOTQwOTQ=,f,27_Ub_orig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar