lördag 16 oktober 2010

En solig och fin höstdag igen:)

w1fgwo Idag har det varit ännu en solig och fin dag här i  Ebbalycke.

9k6pz4korgnalle

Morgonen började jag med att lösa Melodikrysset, efter det blev det fika här för mig och Tony tillsammans med Christian och Christer. Tony och ungdomarna har idag också lagat kopplingen på Christers 745:a och just nu är dom iväg till Miljöstationen för att slänga lite skräp.

För mig har det varit en lugn dag, har ont av min ischias så jag har inte orkat göra så mycket, jag har tagit en hel del smärtstillande så just nu känner jag mig “Groggy”, men det är i alla fall bättre än att ha så jäkla ont hela tiden.

1614428kjytnwkeb9 hostnalle

Höstdikt!tof57-2

Överjordiskt sköna störta blommorna samman.
Till alla vrår sig tränger förgängelsens våta nos.
Himmelen spottar kallt i krassens öppna klocka, tvättar häftigt sönder sommarens sista ros.
~~Harry Martinson~~

svamptrumpet2        1624267ke9s255m7l

3021hc5  1happy
hugs Nilla falling_leaves_text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar