onsdag 10 augusti 2022

Jag blev utmanad!

121687_508bc91b9606ee65dad35989[5]

Godmorgon kära läsare! FFYDSDjbrVIjC--T76e-x79OJaI

Jag fick en utmaning från en av mina Facebookvänner!

0_5f21e_70823b64_SHär kommer mina svar! live3

Äktenskap-gift: 1

Skilsmässor: 0

Barn: 2

Bröder: 0

Systrar: 2 äldre systrar, jag har 2 halvsyskon också men har ingen relation med dessa så när någon frågar mig hur många syskon jag har så blir svaret 2 syskon.

Nuvarande husdjur: Har inga husdjur.

Operationer: Jag har opererats väldigt många gånger sedan jag var spädbarn så jag vet faktiskt inte hur många operationer det har blivit genom åren.

Tatueringar: Jag har inga tatueringar och det är jag väldigt nöjd med. Jag är inte så förtjust i tatueringar, tycker att det finns alldeles för många med fula tatueringar.

Varit på en ö: Ja

Flugit i ett plan: Ja

Åkt i en ambulans: Ja

Sjungit karaoke: Nej

 Har varit på kryssning: Ja

 Åkt på en motorcykel: Ja

Ägt en motorcykel: Nej

 Ridit på en häst: Ja

 Stannat på ett sjukhus: Ja

 Favoritfrukt: Svårt att välja någon favorit, älskar ju nästan all frukt.

Favoritdag: Har ingen favoritdag, tycker väl att vilken dag som helst kan bli en bra dag.

Favoritfärg: Svårt att välja någon favorit här också, beror ju på om färgen gäller inredning, kläder eller annat.

Sista telefonsamtal: Hoppas verkligen inte att det var mitt sista telefonsamtal, men mitt senaste telefonsamtal hade jag med min man.

Kaffe eller te: Kaffe

Favoritpaj: Har inte direkt någon favoritpaj, men pajen som vi tillagat flest gånger har varit: Quiche Lorraine, fransk ost- och skinkpaj.

Favoritpizza: Jag brukar mest köpa Black & White, men jag kommer aldrig mer att köpa pizza från Napoli i Olofström. Vi köpte 2 pizzor där förra veckan men jag blev så besviken för den här pizzan var verkligen inte som en Black & White skall vara. Jag fick tyvärr slänga det mesta av pizzan. Min man köpte en klassisk “kebabpizza” men han var inte heller nöjd med sin pizza så även han slängde det mesta av sin pizza och det tror jag aldrig har hänt tidigare.

Katt eller hund: Jag gillar både hund och katt så jag vill inte välja.

Favoritårstid: Vår / Sommar

Träffat en stjärna: Beror på vad man menar med “stjärna”.

Åkt i en helikopter: Nej

Har varit på tv: Nej

Brutit ett ben: Nej

Har sett ett spöke: Nej

Varit sjuk i en taxi: Konstig fråga, men svarar väl ja eftersom jag alltid är sjuk.

Sett någon dö: Nej

Ja, detta var mina svar på utmaningen!

w5hvHVv97aZErJCbXuMqdC6IGNs

glitterfy7111057T719B81[3][2]0_2d235_9bbdeba7_XL239464201_10158149388341129_5352954514898782217_n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar