tisdag 15 september 2020

En natt på sjukhuset.

God morgon kära läsare. 🤗 

Igår opererades jag på Akademiska sjukhuset Operationen tog ca 3 timmar och allt gick enligt planerna. Läkaren satte in fler coils i mitt lår, men det behöver sättas in fler så det blir ny operation om ca 2 månader. Jag trodde att jag skulle blivit utskriven igår men dom ville behålla mig här tills idag så nu har jag precis ätit frukost och sen räknar jag med att bli utskriven innan lunch, men vi får väl se hur dags det blir. Det skall väl först bli rond här på avdelningen. Vi har ju flyget för hemresan bokat men som tur är så är det inte förrän sent på eftermiddagen som vi skall checka in på Arlanda ✈

Nu vill jag önska alla läsare en jättefin dag.
Ta väl hand om Er och varandra.🥰❤

Kram 🥰
Nilla 😍❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar