fredag 1 juli 2016

Brunch och shopping på IKEA!

Toute-mignonne[4]

Hejsan vänner!

Idag har jag tagit det väldigt lugnt och vilat fram till middag, men sen var jag tvungen att fixa lite mat till mig. Det blev stekta ägg och lite annat till "Brunch".Det var jättegott, men nu är magen i uppror igen Sad smile men det skall väl gå ändåSmile with tongue out. Jag tänkte dricka lite mer kaffe nu,Coffee cup även om jag vet att det inte är så bra för magen, men kaffe kan jag inte undvara så det så! In love 

                version-076e81d843839dab0c5221eaba573c5c

Tony brukar sluta lite tidigare på fredagarna, men idag jobbar han nog hela dagen, så nu skall jag sätta igång och fixa lite här. Igår var Tony & jag iväg på en liten utflykt och på hemvägen blev det lite shopping på IKEA i Älmhult. Money När vi kom hem var vi ganska trötta och jag hade mycket smärtor eftersom vi hade gått ganska mycket under hela dagen, så då orkade vi inte med att ta hand om det vi hade handlat. Dessa grejer får vi ta hand om idag istället.

Nej, minsann nu är det dags att "sätta fart på fläsket" Nyah-Nyah

Önskar alla läsare en fortsatt fin dagRed heart

_64905173_72741502  1f60d

Nilla194dcab486f473a36b7c681e5edddb1e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar