måndag 21 december 2015

PK-prov och julklappsköp!

FB_IMG_1448015808542XX3Nu blir det lite frukost här, jag har varit uppe i ett par timmar, men inte orkat äta nått ännu. Fick börja med att ta morfintabletter för att klara av värken. Skulle ju fixa lite här igår och gick ner i källaren för att hämta lite grejer till "julstöket" och bar upp dessa grejer. Fick ju så jäkla ont av detta så det blev inte mycket gjort här efter det. Tänkte kanske att jag skulle må bättre idag efter nattens vila, men "icke sa Nicke", jag har så jäkla ont i dag, men måste iväg till Vårdcentralen för att ta mitt PK-prov och jag har inte handlat nån julklapp till Alva ännu, så det får bli lite "rännande" i en del andra affärer också. Det skall nog gå och sen när vi kommer hem får det väl bli sängläge igen.

poinsettas

Önskar Er alla en jättefin

dag!version-e3ac80537d056f311efb2de4ff1ea01a
ladda nedråd

Kramchristmaspup

NillaFB_IMG_1448525552974

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar