tisdag 3 februari 2015

Förkylning och Tradera!

_85263DD
Ja, nu har jag åkt på 3:e förkylningen denna vintern, känns inte alls kul, men får försöka kurera mig med hostmedicin och nässpray. Har smittat gubben också så han får va hemma från jobbet Ledsen

Fläckvis mår jag braSterne-30

3478848f5yb8gtgm7

Idag skall jag i alla fall försöka fota och lägga upp lite auktioner på Tradera, jag har en del 70-tals-påslakan m.m som jag hoppas kunna få lite pengar för. Just nu har jag en del auktioner med brevpapper och kuvert ute på Tradera, det verkar bli bra priser på dessa. Några auktioner blev sålda med köp-nu-pris tidigare. Skall bli kul att se i helgen vad priserna blir när de första auktionerna avslutas. Sen får jag väl lägga ut fler auktioner med brevpapper och kuvert, jag har ju en hel del sånt som ligger i mina lådor.

computer20love_105907309

sweetellebelle_184831236xteddyletter_thumb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar