måndag 10 november 2014

Blev lite gjort här ikväll i alla fall…

Älg hallå[6]20141108_132350

Även om jag är otroligt trött så tog jag och Tony ett ryck med lite utrensning i källaren. Det blev ännu mer som skall slängas och skänkas, men vi är långt ifrån färdiga. Jag hittade också lite roliga papper, kort m.m. Det var bl.a ett gammalt kärleksbrev från en kille som jag hade lite "flax" med i början på 70-talet (hade alls inget minne av detta brev, men jag kommer ihåg killen), sen fanns det en hel del gamla kort och brev som jag fått från släkt och vänner när jag låg mycket inlagd på sjukhus förr. Jag har tagit upp den där lådan, så jag skall ta och gå igenom lite av dom där gamla papperna nån dag. Hittade också Tony´s gamla danska pass och en del gamla idolkort och autografer, bl.a en autograf från Sanna Nielsen (2002).

20141110_220707x

y0002_20090624-640x168

20141110_220732

Jag får hoppas att jag orkar ta itu med ytterligare lite rensning här i morgon, så vi får iväg mer grejer. Det känns så skönt när man har rensat ut bland alla grejer man sparat på sig, men det konstiga är ju att man aldrig blir färdig…. men nu för tiden tror jag åtminstone att jag slänger mer än jag köper så det fylls inte på i samma mängd i alla fall.

ha det bra höstpuh[8]


Nillavalentines_027_01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar