onsdag 28 mars 2018

Snart påsk!

g5a2b6m8_thumb6[4]0_78a7b_81f7c731_XXXL_thumb 0_2d231_a525c52b_XL6_thumb1

Idag har vi varit iväg och handlat en del inför påsken. Jag vet fortfarande inte vad vi skall hitta på i påsk, men lite god mat har vi i alla fall varit iväg och köpt. Vi körde ner till Kristianstad eftersom det var lite grejer som jag skulle ha på ÖoB, sedan var vi också inom på Lidl där vi handlade en del. På hemvägen körde vi inom Bromölla där vi handlade lite matvaror både på Maxi och Lidl. Jag hade jätteont när vi kom hem så det var bara till att “knapra” en hel del smärtstillande och efter det kände jag mig helt “groggy”. Ikväll har Tony griljerat en “helgskinka” så vi har ätit lite goda skinkmackor till kvällskaffet.

Tänkvärt! 
f59f5a5e

Den som aldrig skådat avgrunderna
får aldrig uppleva de himmelska höjderna.
Den som aldrig skrikit i ångest,
snyftat i förtvivlan och förbannat i vrede,
kommer aldrig någonsin att gråta i glädje
över tonerna från en silverflöjt.
-
Okänd författare -

     35952663zz15_thumb2           35952663zz15_thumb2[4]
dhvyoixb_thumb1[3]Önskar alla läsare en fortsatt fin onsdagskväll!1f4251f425

 70161fc2_thumb2

glitterfy7112449T453B81_thumb bbad6a0f.png2_thumb4

1 kommentar:

  1. Härliga bilder som gör mig glad. Vi firar inte påsk alls i år och vi har inte orkat ta fram några påsksaker utan njuter i lugn och ro.

    Vad mycket gott ni skall äta och njuta av. Så sant det som du skrivit längst ner. När man haft det som värst och allt vänder så känner man verkligen lyckokänslor

    Glad Påsk till dig och din familj
    kram
    Malin

    SvaraRadera