tisdag 8 augusti 2017

Lite egentid idag…

201706090624158075_sbig
sunny_by_endryu-d6629wmIdag har jag lite “egentid” igen. Känns faktiskt bra, visst det är skönt när Tony är hemma också men ibland tycker jag det är skönt att vara ensam. Jag tror ju att de allra flesta av oss behöver lite “egentid” ibland, eller hur? Idag är Tony chaufför åt en man som behöver uträtta lite ärenden så därför är jag ensam hemma. Jag har inte så mycket planerat inför den här dagen och det är ju bra eftersom jag hade ganska ont när jag vaknade. Det blir väl bara lite av de vanliga hushållssysslorna som skall fixas. Sen får jag se om jag orkar ta mig ut också, det är ju fint väder här idag, just nu skiner solen och det är ca 20 grader.
201706300517426028_sbig
version-289767a7ab059df41c70a937d09b6b2eIdag inväntar jag en liten försändelse från ett Traderaköp. Jag har nämligen ropat in en auktion på ett silverhalsband från en guldsmedsaffär i Sundsvall. Igår kväll kom jag på att jag glömt betala min auktion och att det ju var nästan en hel vecka sen auktionen var avslutad. Tony “swishade” över pengar för auktionen och sen skulle han maila säljaren men såg då att säljaren hade skickat ett mail om att försändelsen var på väg till mig. Kändes skönt att man är betrodd och att dom skickat varorna utan att sett betalningen. 1f607Visst har jag handlat av denna säljare tidigare men det är nog ett ca ett halvår sedan. Jag hoppas att jag blir nöjd med halsbandet också, men det blir jag nog, har ju aldrig tidigare blivit besviken när jag handlat andra varor från denna säljare.
7_1_110v_thumb_thumbNu skall jag ta och fixa mig lite frukost innan jag gör nåt annat här.
ea5f3412
Önskar alla läsare en jättefin tisdag! glamour bow 04
tikigiki-people-woman-002 Nillaversion-490b4c5d60d4290870e3d8febb6e931c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar