fredag 11 augusti 2017

Fredag igen!

Snapchat-1858047344
I går morse kom Christian hit ganska tidigt eftersom han och Tony skulle köra till Karlskrona. Christian skulle skriva teoriprovet för motorcykelkörkortet och det gick bra, han blev godkänd. När dom kom tillbaka hem hit så åt vi frukost å efter det så började Christian “meka” med sin Volvo. Han fixade en del med bilen innan han på eftermiddagen körde hem.

Jag orkade inte göra så mycket här igår eftersom jag hade väldigt ont samt att min mage strulade igen.
På eftermiddagen körde Tony och jag en tur till Kristianstad. Vi var inne på Erikshjälpen och kollade lite och där blev det några inköp innan vi begav oss till Lidl där jag skulle kolla på lite kläder. Jag köpte mig en pyjamas och därefter körde vi ut till China Wall för att äta deras “buffé”.
20746330_10154763241531129_3683817590854988797_o
På hemvägen blev det ett stopp vid Maxi i Bromölla för att panta en del burkar och petflaskor. Tony tog hand om “pantandet” medan jag gick in i butiken för att kolla lite och plocka till mig lite varor under tiden.

När vi kom hem så plockade vi in alla varor och städade undan lite andra grejer här.
5ee0b0ae6af45ae89b755f51d6e4dc7a
I natt har jag inte sovit så himla bra eftersom jag har haft värk och dessutom haft näsblod (har faktiskt haft näsblod från och till idag också). Jag fick näsblod redan igår när vi åt på China Wall, jag blöder ju lätt nu när det är varmt och när jag äter nåt varmt. I onsdags tog jag ju PK-prov, har tänkt att värdet nog varit högt eftersom jag är väldigt lättblödande just nu och mycket riktigt svaret på provet kom idag å värdet var lite väl högt, så ikväll skall jag ta 1 tablett mindre och sen följa den vanliga ordinationen tills jag tar nytt prov nästa vecka.
Det har varit ganska fint väder här idag (i alla fall uppehåll) så Tony har klippt gräset, var ju lika bra att göra det idag, det verkar ju som att det skall bli regn i morgon. Efter att han var färdig med gräsklippningen så körde han in till stan för att uträtta lite ärenden åt Åke och under tiden gjorde jag mig i ordning så vi sen kunde köra iväg till Karlshamn för att handla lite på Lidl (saker som jag glömt handla igår).  Det blev inköp av 2 stycken T-shirts och lite grillkorv så ikväll skall vi grilla lite.
5604180_orig[5]   2238620s[5]   2137-258x300[7]
Önskar alla läsare en jättefin fredagskväll!
Kram 201707260044369771_sbig[3]
Nilla 105475819fc3d658472479081eebd067

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar