torsdag 31 augusti 2017

Blir inte klok på detta??!!

griffon-bruxellois-5
Jag fattar inte varför min kropp beter sig som den gör. 1f914 (4)Idag var jag illamående igen när jag vaknade och när jag väl steg upp för att äta frukost så kände jag mig väldigt yr.1f61e (4) Det kändes nästan som om jag skulle varit bakis, men det är omöjligt eftersom jag inte druckit några alkoholhaltiga drycker. Jag känner mig inte pigg nu heller, (är fortfarande yr), så idag har det bara blivit vila. Det gäller ju att lyssna på kroppens signaler.

Visserligen har jag inte gjort så väldigt mycket de andra dagarna denna veckan, men det har varit mycket tider och annat att hålla i huvudet å vi har varit iväg på olika ärenden varje dag. Idag har jag i alla fall fått reda på vad blodprovet (PK-provet) visade. Jag tog ju blodprovet igår eftermiddag och idag fick jag veta att det ligger på 2,8, så då blir det ett besök hos tandhygienisten i morgon bitti. dentist-smiley-emoticon
2197910bb80zyxsd4        2197910bb80zyxsd4[18]
Tony körde ner till Christian nu på eftermiddagen, sen skulle dom köra till Karlshamn för att hämta några bildelar. 1f698 (4) Christian besiktigade ju sin bil igår och det var lite mer grejer som behöver åtgärdas. ar
Med detta avslutar jag dagens blogginlägg och önskar alla läsare en fortsatt fin torsdag. wuv2plz
7-1

infglitterfy9150856T342D36_thumb[4] blowing-a-kiss_580a9599ddf2b34cbdcf4e30 bil17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar