fredag 16 juni 2017

Fredag igen…


20170615_190729Det var tur att Tony klippte gräset igår kväll för idag är det regnväder här. 1f327
CA7YFQ77[3]J
ag var ute och fixade lite med mina blommor igår kväll också men omplanteringen av en del växter hann vi inte göra då, får se om vi kan fixa lite med det ikväll. Det kommer förhoppningsvis att klarna upp här under dagen. Efter att vi var klara med våra sysslor ute så grillade Tony några korvar 1f32d1f32dsom vi åt med bröd och tillbehör.
blom63          J-27[7]
Jag kan ju säga som så att operationen som gjordes i maj månad verkar ha gjort en del nytta. Jag vattnade alla blommorna ute igår utan att få ont. Det känns så himla skönt efter att ha haft så jäkla ont i många år. Visst har jag smärtor fortfarande men smärtorna uppe i höften är i alla fall borta. Förr hade jag inte kunnat böjt mig upp och ner så många gånger som jag gjorde igår när jag höll på i trädgården. Förhoppningsvis kommer det att bli ännu bättre om det går att fixa så att smärtorna längre ner i benet och i foten också minskar. Tänk om jag hade fått denna hjälp tidigare, kanske skulle jag kunnat haft det mycket bättre, men “det är som det är” och jag är glad för det som görs nu så att jag kanske kan få ett bättre liv framöver. Det hjälper inte att sörja det som har varit utan det gäller att se framåt å jag tycker ändå att livet har varit fantastiskt trots allt.
20170615_190659 Eftersom det regnar här idag så ägnar jag mig åt en del inomhussysslor. Jag skall bl.a. tvätta alla sängkläderna så att vi kan bädda rent i våra sängar ikväll. Ja, det finns alltid att göra Smile with tongue out
Jag skall be Tony köra ut till EXTRA i Mjällby ikväll efter jobbet, tänkte att han kunde handla lite där. Han får nog stanna till vid Hålabäcks Gårdsbutik också för att köpa lite jordgubbar.
     1f33a 2618 1f33c 2618 1f33a     1f33a 2618 1f33c2618 1f33a
Kram blom69          b7ba904d812d0c1f58532723d4112523
Nilla 5OPrZA5kOnoCY4ZulXQTtOvhm62dNfDwqLO9si2yb  lk-1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar