torsdag 30 mars 2017

En sån skitdag!

76f34d8ef313c8c6ec5b17be0f20d8ad

Vilken jäkla skitdag det har varit idag. Igår vaknade jag med ont i halsen och i natt har jag sovit illa p.g.a. hosta å jag känner mig väldigt trött. Idag har jag sovit en hel del på dagen, så nu hoppas jag inte nattsömnen blir lidande av detta. Jag trodde verkligen inte att jag skulle råka ut för nåt sånt här nu. I höstas vaccinerade jag mig mot influensan. Innan jag tog vaccinet så råkade jag ut för en förkylning som satte sig i bihålorna, sen åkte jag på ytterligare en jätteförkylning i januari i år, så jag trodde att jag hade fått min “beskärda del” vad det gäller förkylningar och sådant, men nu har jag fått denna hosta med ont i halsen och idag har jag också en jäkla huvudvärk. Jag känner mig egentligen inte förkyld, förutom det här med halsont och huvudvärken från helvetet.  Jag får väl se hur det går, hoppas att det inte blir nåt mer av detta, tycker verkligen att det får räcka med sån här skit.  Jag hade ju också problem med hörseln efter senaste förkylningen men det har blivit mycket bättre å nu hör jag ungefär som innan förkylningarna. Får hålla tummarna för att hörseln inte blir sämre nu igen. Det var jobbigt både för mig och omgivningen när jag hörde så illa.

Slug-640x564

Det har i alla fall varit skönt att vara hemma själv idag när jag inte känt mig så pigg. Tony körde nämligen iväg tidigt, han har varit chaufför åt Åke som hade en del ärende att uträtta. Jag har inte ens känt för att äta något idag, men nu börjar jag känna att det kanske hade varit på sin plats med lite mat, men tror att jag väntar tills Tony kommer hem så att vi kan äta något tillsammans. Det får väl i alla fall bli lite kaffe och någon macka till att börja med.

Nilla  Emoji_u1f618.svg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar