torsdag 11 november 2010

Ischias och handarbete

2270912c29ha1yl05

Igår tänkte jag sortera upp bland en del gamla papper i källaren, och så jag tog min lilla dator med mig ner och satte igång. Datorn var så bra att ha där nere eftersom jag lyssnade på radion via nätet samtidigt som jag städade bland papperna.

5155ir

Timmarna gick och jag fick undan en hel del, det blev en hel del som kunde slängas också, men tyvärr satt jag lite för länge på det kalla rummet, så min ischias kom tillbaka igen, jag fick mer och mer ont under kvällen, så det blev till att knapra en massa piller, men tyvärr så har jag fortfarande ont, så idag får jag fortsätta knapra piller så att jag orkar göra någonting här hemma, har liksom ingen lust att bara ligga på soffan och göra ingenting.

version-ec74b89e69d90ed7a58e9370773ac27c

För ett par månader sedan började Anette (min dotter) att sticka och för några veckor sedan ville hon börja virka också, jag tog då fram lite virkgarn och virknålar så att hon kunde träna lite på virkningen också, sedan dess så har jag också haft sån lust att sätta igång med att sticka eller virka något men har inte kunnat bestämma mig för vad jag ska göra. I måndags var min väninna här och hälsade på, då hade hon också börjat sticka igen, då kom den där lusten tillbaka igen att börja på något. Idag skall jag försöka städa upp lite bland mina garner och mönster, och förhoppningsvis kommer jag fram till vad jag skall göra.

5155ir

Nu skall jag ta lite piller och krypa ner under täcket igen, skall sova nån timme till innan jag sätter igång med mina sysslor här idag.
2d0nthy9
aa718418bc8adbe5_106773403 
glitterfy9150856T342D36_thumb  ptmxjs8444a

1 kommentar:

  1. Önskar dej vännen en bra fortsättning på det som är kvar av helgen!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera