måndag 25 oktober 2010

Ozzy Osbourne till Sweden Rock Festival 2011.

1800962xjcqu1mpim Nu är det klart, idag fick jag mail från Sweden Rock Festival, där dom i ett pressmeddelande gör klart att Ozzy Osbourne gör sin enda Sverigekonsert under 2011 just här i Sölvesborg på Sweden Rock Festival. Helt underbart med en sådan legend här på festivalen, hoppas nu att jag har möjlighet att se och höra hans framträdande.
hot032 2043027xe50pwo42u

Igår hade jag en så fin dag, Christer och Anette kom hit på eftermiddagen, det var tänkt att vi skulle hämta en reservdelsbil till dom i Osby, men Tony fick inget svar när han ringde ägaren till bilen, så nu får vi hämta den en annan dag. Anette ville lära sig virka så jag tog fram lite garner, mönster och virknålar så att hon kunde prova lite grann, även Christer virkade medans vi fikade lite och roligt hade vi. Sen bestämde vi oss för att köra till Karlshamn för att äta på McDonalds så vi ringde till Christian och sedan åkte vi iväg allihop. När vi kom hem från Karlshamn så fixade vi lite te med honung till Christer, han har en otäck hosta som inte vill ge med sig, så idag skulle han ringa till Vårdcentralen, han bör nog få någon hostmedicin på recept. Jag skall ta och ringa honom för att höra hur det har gått. Det måste vara jättejobbigt att jobba med denna hosta eftersom han sitter mycket i telefon på sitt jobb och då är det inte så kul när man hostar hela tiden, tillräckligt jobbigt ändå.

xcw1mw

Vill också passa på att skicka en

hälsning här via bloggen till min 

kära storasyster Inga-Kristin i

Kyrkhult som har namnsdag idag.

arose

slmekk

Dog-35 Nilla1zd2lix dfdfdffdoxy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar