fredag 16 juli 2010

Loppis på Torsö!

16 Ja, i morgon är det loppis på Torsö hamn, min gubbe jobbar ju där till vardags, så nu i veckan har dom satt upp deras fina tält eftersom det är utlovat regn nu i helgen. Hamnföreningen hyr ut bord för de som vill sälja där i morgon, och det finns några som har anmält sitt intresse för denna försäljning, gubben och jag hade väl också tänkt att vi skulle vara där och sälja vid ett bord, men eftersom jag inte alls mår bra, så orkar jag inte hålla på med att plocka ihop alla grejer som vi skulle kunna sälja på loppiset. Nu får det vara med försäljningen, men gubben och jag kanske åker ner enbart för att kolla, kanske hittar vi också något som vi tänker köpa. Om inte annat så kan det vara kul att bara komma ut för att träffa folk, man brukar träffa många trevliga människor där nere på Listerlandet, men som sagt vi får se i morgon vad vi/jag orkar med.
5div-53 Jag kan ju också berätta att vi idag har fått tag i en av de ansvariga överläkarna på Medicinkliniken i Karlshamn som nu på måndag skall sätta fart på remissförfarandet som gäller min sjukdom, jag har också fått reda på att mitt tillstånd är akut och att det utan behandling inte kommer att bli bättre, tvärtom så går det i så fall på alldeles fel håll. Nu hoppas jag ju att detta kommer att utredas så snart som möjligt och att jag får den hjälp jag behöver.2721906mo0dggz0r1

Önskar Er alla en fortsatt

fin fredagskväll och en fin

helg framöver!


2243520u67aqkvcm3 th_lovendkisses Nilla2040755dvtqsty269

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar