onsdag 14 juli 2010

Lägre temperatur!

  prod_787_23063
0074
Som jag tidigare nämnt så blev det inget åskväder här i går kväll, ej heller i natt har det åskat något, men ändå har vi fått lite svalare här, och det känns ju faktiskt skönt. I morse var jag nog uppe innan tuppen, klockan 05.30 så gick jag upp och tog några smärtstillande tabletter, hade faktiskt tänkt gå och lägga mig direkt därefter, men jag blev sittande här vid datorn, ett par timmar därefter började jag bli lite groggy av tabletterna och trött var jag också, så det blev till att gå och lägga sig igen, jag sov ytterligare ett par timmar, känner mig lite illamående just nu, men jag tror att det är för att jag tog lite hög dos med de här medicinerna, men det är smällar man får ta. Egentligen är jag inte hungrig heller, men skall ändå försöka äta lite och så vill jag naturligtvis ha mitt kaffe.9372d6f11d1ca7e3
När jag har fått i mig lite mat så skall jag plocka undan lite här hemma, skall vika lite tvätt och sen blir det till att plocka ihop lite grejer som jag skall auktionera ut på Tradera, har fått tag i några saker som jag tror kan gå upp ganska högt i pris, det är alltid så spännande när man kommer över lite speciella grejer.

swtpox 

957a7518136ba5de1c91cf6952581a
seekcodes_061  Nilla1558356ldbgy8ch2x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar