tisdag 6 juli 2010

Inte mycket till blogg idag!

l_f2b2bfcb35fc4b719270d03e4bf47d2dIdag orkar jag inte skriva så mycket här i bloggen, vill bara titta in för att önska alla mina vänner, alla läsare av min blogg, och sist men inte minst min familj en underbar dag, jag älskar Er allihop, ibland räcker bara inte min ork till för att göra de saker som jag skulle vilja.   
 2dqlgg2 Tro, hopp och kärlek,

och störst av dem är

kärleken. 
 


trohoppkärlek  002bluebirdsonbranch02
214z7mr 

Här lägger jag in en fin liten dikt, en liten dikt, en hyllning till mitt älskade Blekinge.

Blekingegrund2animrdrosediv

Ljusa och drömmande Blekingebygd
Dig vill jag ägna min sång.
Djupt under bokskogars dignande skygd
i sommarens brusande gång.
Så fager du ter Dig vid Östersjövik
med öar och holmar – och skär
Nej aldrig en vänare bygd dig lik
med klippgrund så vacker som här
Du skimrande bygd – Så kär.
- Siri Johansson -
 
00aK053zsga 
2312578ywsnmn0qxm
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar