torsdag 29 juli 2010

Hemma igen!

1700781ncxqsrzmvb Känns skönt att vara hemma igen, igår blev jag utskriven från Blekingesjukhuset i Karlshamn.

Jag trodde inte att jag skulle skrivas ut förrän tidigast idag, men när läkarna gick ronden igår så tyckte dom att jag hade så bra värden och eftersom jag nu bara skall ha mim medicin i tablettform så kunde jag lika gärna få åka hem, jag fick välja på att bli utskriven som igår eller vänta tills idag, men man vill ju hem, “borta bra, men hemma bäst”, som läkaren uttryckte det. Jag bestämde mig för att åka hem igår, jag ringde gubben, så att han kunde hämta mig. Mitt ben är fortfarande ganska rött, men det skall väl ge med sig det också. Nu väntar jag bara på kallelsen till Lund också, så att jag kan få komma ner till Universitetssjukhuset för en utredning vad gäller min andning, det skall troligtvis göras en kateterisering för att kolla vad som gör att trycket i blodkärlen vid lungorna ökar (PAH, Pulmonell Arteriell Hypertension). Nu önskar jag att detta går att göra något åt, och att detta förhoppningsvis kan medicineras så att jag blir bättre. Nu är det bara att vänta och hoppas att det inte dröjer alltför länge innan kallelsen kommer.

jiexs5   flowers_189   
Idag skall jag fixa och dona lite här hemma, det blir till att tvätta en del, skall också packa en massa Tradera-vinster som skall skickas ikväll.

368 363 363 36336822

Jag vill tacka alla gulliga

vänner som har skickat

hälsningar till mig när jag

legat på sjukhuset, sånt

värmer!


1643864hpl9l354yj

435975ujlohbw02u 
jkldföafd   2243806eq1ttbb36u

2wexhk8 Nillath0091111

1 kommentar:

  1. Skönt att du är hemma igen... det är lite mkt sjukhus nu för dig.... tur att du är som du är Nilla.... kramar!kattatanten

    SvaraRadera