söndag 18 juli 2010

Ha en fin söndag

1zmlbtz99
Purpleflowersdivider99 

Tittar in här för att önska

Er alla en underbar söndag.

floreslilasborboletas99 

Idag skall vi hämta vår son i Kristianstad när han kommer med tåget, i övrigt får vi se vad som kommer att ske, jag skall i alla fall försöka orka ta mig ner i källaren för att tvätta lite och så skall jag plocka ihop lite saker som jag behöver ha med mig till sjukhuset om det blir akut för mig att åka in, jag tror ju att det kan gå ganska snabbt nu i alla fall att få en kallelse till Lund, visserligen vet jag inte hur snabbt jag skall inställa mig där, jag vet ju inte heller om jag blir inlagd, men det är lika bra att ha en väska med lite grejer klart i fall det skulle bli akut.Purpleflowersdivider99

Igår fotade gubben en hel del grejer till mig, som jag hade tänkt lägga ut på Tradera, eventuellt kommer jag idag att lägga ut lite saker idag, känns bra att ha lite att saker att göra som inte kräver så mycket ork.

floreslilasborboletas99

Nu avslutar jag här, tänker lägga mig på soffan och vila lite till innan gubben och jag skall äta frukost.Purpleflowersdivider99

Hoppas att Ni alla får en jättefin

söndag. Ta hand om Er och

varandra, fånga dagen, den här

dagen kommer inte i repris.

Purpleflowersdivider99

How rare and wonderful is that flash
of a moment when we realize we have 
discovered a friend.
 

s1oylv        divtab56
r0o6fo99

945dda3878855975ba8f044vk8  Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar